2013-01-16
22:04:00

natti
Kännde att jag inte bloggat idag, men har inte tänkt på det. Och nu har jag kollat på Mia på grötö, Haha Mia är så skön asså! xD
Men i alla fall så ska jag gå coh lägga mig nu så blir bara 2 inlägg idag, Dåligt av mig men men så är det när inte tiden räcker till. Plugget (som vi knappt har) går sååklart före och sen går det ganska mycket bra på TV'n just nu. Och Zlatan vill ut och gå med mig. Och när man slutar runt halv 4-4 varje dag så blir de lite tajt med tiden att hinna allt! Haha

Men ska försöka bli bättre på att blogga på raster och sånt. Dock blir de ju tråkiga inlägg. Men ska även försöka ta lite outfit bilder och sån. Inget jag lovar men ska FÖRSÖKA blogga lite mera än vad jag göör :) heh
 
saknar dig världens bästa ponnyskrutt <3
Går inte en ända dag utan att du ploppar upp i mina tankar! LOVE YOU! <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: