2013-01-31
22:03:38

Lite smått och gott om Solei
  • Hon är en riktig tiggare, Håller någon på med mat så står hon och viftar med framhoven (alltid gjort tydligen)..

  • Hon ÄLSKAR att pussas och slickar på allting.

  • Busa och ändå se oskylldig ut är hon bäst på. Härom dagen så drog hon upp ett täcke som hängde på täckes hängaren och typ slängde iväg de när jag vände ryggen till och sen när jag vänder mig om för att titta va de va så ser jag bara världens gulligaste ponny med öronen frammåt heeeelt oskylldig...

  • Hon får en alltig att bli glad och villja upp till stallet.

  • Hon är som en storhäst att rida, Steget är otroligt maffigt.

  • Man får droga henne när de är dax för rakning.

  • Hon gillar hundar och får mycket.

  • Hon brukar förvana innan hon ska göraa något bus när man rider ut. Hon brukar ruska på huvet och sen pipa till lite och efter de göra något lite hopp som knappast märks xD såå söt. Skrattar lika mycket åt henne varje gång!
 
Kommer väll lite flera när jag känner henne lite bättre. Jag mena.. Imorgon har hon vart hos oss i en vecka så vi känner inte varandra jätte bra även om jag känner att jag har hittat vissa knappar och vet hur jag ska göra! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: