2013-01-08
23:02:00

Jag saknar dig!
(Och nu trodde ni att jag skulle skriva om hajen...)
Men nej de är fel. Jag ska berätta om en undrebar röd vän till mig som åkte och dog för några år sedan! Jag älskade hnm så mycket han tog mig dit jag ville, han körde mig och hästen på tävlingar. Han ställde upp i nästan alla lägen!
Men som sagt åkte han och dog för några år sedan då han var för het för oss. Han blev lite överhettad så att säga, vi trodde aldrig han skulle vakna igen!.
Vi lämnade hnm för begravning men en av killarna där började mecka med hnm och fick då liv i hnm. Tyvärrr var han inte då längre våran utan vi blev utan hnm, vilket jag är ledsen över.

Min älskade Saab 93 som aldrig svek. Han hade drag och kunde bara koppla på ett släp och åka. Uuh så underbart de var. Alltid när jag ser en sån röd bil åka förbi tänker jag på dig! Åhh <3

 
 

Kommentar:
#1: Hanne

haha. så skön...

Svar: Haha :D
Jennifer Ekberg

2013-01-08 @ 23:21:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: