2013-01-03
23:19:55

Jag har en ursäkt!
Jag har inte mått speciellt bra idag. Så åkte inte med till Gbg utan satnnade hemma i soffan och sov. Vilket jag har gjort typ hela dagen där av ingen bloggning! Och tänker inte blogga nu heller egentligen men gör ett snabbis så att ni vet läget!
______________________________________________________________________________________
I alla fall har vårat nya schema kommit ut och de är sinnes.. Vi börar 08.20 och slutar TIO I FEM på tisdagar.. Dom vill att vi ska bli skoltrötta dom vill att vi ska sluta jobba och sluta bry oss. För de är typ de som kommer hända. Man orkar inte med så långa dagar. Och de säger jag inte för att jag är lat. Utan man bli psykiskt trött utav att va i skolan såå länge, Hungrig lär man ju bli oxå efter som att vi äter 10 i 12..!!

ORKAR INTE... 
Måndagar - Börjar 20 över 8 - Slutar halv 3
Tisdagar - Börjar 20 över 8 - Slutar TIO I FEM
Onsdagar - Börjar 20 över 8 - Slutar 4 + ridprofilen på kvällen.
Torsdagar - Börjar Kvart i 9 - Slutar 10 över 2
Fredagar - Börjar halv 10 - Slutar halv 4

10 i 5 dagen så kommer jag vara hemma halv 6. Så ska man äta och om jag nu har häst då så kommer jag vara hemma si så där.... MITT I NATTEN!!!!!!!

Ahja nu ska jag sluta vara arg. för de finns säker många som har värre schema och slutar typ 5 varje dag. Men jag pallar inte såna dagar! Puss och hej. Och god natt!!

Imon åker jag och mamma kanske till Hööks. HADE

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: