2013-01-02
19:34:33

Imon bär det av till GBG
Imon ska jag med Familjen till Svenska mässan, De är My dog där och dom 2 raserna som Zlatan är ska visas upp! Så ska fota lite hade jag tänkt. Har aldrig vart där innan men de blir säker kul!

Men fatta va man kommer längta till GBG HS när man går in på svenska mässan! Men de är bara 4 och en halv månad kvar typ! Inte alls långt ju... hehe

Men efter att vi vart på My dog så ska vi åka vidare upp till min Farmor och fika lite. Och hoppas på att vi inte kommer hem allt försent för iså fall så ska jag försöka hinna ta en promenad på 1 timma ungefär. Men blir de förmörkt så skiter jag i de och kanske tar en kort springtur runt här omkring på 20 minuter, bara för att komma ut och röra lite på sig i alla fall! ;)
 

Kommentar:
#1: Vian

sötis:)Hej läs gärna min blogg och kommentera skulle bli jätte glad

2013-01-02 @ 21:27:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: