2013-01-26
23:53:17

Hiss & Diss
*


*Att jag har en ponny som jag kan rida varje dag!
*Det börjar gå mot ljusare tider
*Jag äter inte alls lika mycket godis och skit som jag gjorde förut!
*Förhoppningsvis kan jag hoppa varbergshoppet i sommar, Iså fall blir de första gången jag gör det!


*


*Folk som slår sina hästar med spöna på tok för mycket
*Att jag inte är den rikaste människan i sverige!
*Vuxna människor som trycker ner ungdommar till botten .
* Det är kallt, snööigt och halt ute, inte okej, det får gärna bli vår nu!
*Det är långt kvar till GBG HS
* Att de är så sjukt jobbigt med att välja allt man måste välja till på gymnasiet. Man blir ju bara förvirrad och snurrig....
*Att jag är kass på engelska.
*Att de finns så mycket att dissa....




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: