2013-01-21
22:16:55

Hejsan
Hej bloggen. Har pluggat nästan hela kvällen så de har inte funnits mycket tid till att blogga, och när de funnits tid så har jag börjat på ett nytt långt inlägg som kommer att publiceras om några månader. Varför börja på de nu då undrar ni? Jo för att jag vill ha de väl skrivet, och igenom kollat många gånger osv! .

Men i alla fall. Skolan var bra! Mådde dock fett illa nästan hela dagen för på 2 lekionen kollade vi på en äckel film. Massa blod och skit. (SÅNT SKA JAG INTE KOLLA PÅ) Så mådde ganska lilla över de, sen så efter att vi ätit så fick jag och Jenny en ide om att vi skulle snurra och sen springa rakt fram. HAHA våra idéer asså. Men i alla fall så gjorde vi de och jag sprang rakt in i ett skåp och efter de mådde jag ännu mera illa. Typ låg på golvet i 20 min.. :(

Men ah kom hem och gick en promenad med Zlatan i den friska luften och då blev de lite bättre :)
Nu ska jag sova, Ny dag i morgon! Ska dock se klart på den filmen vilket jag inte ser fram emot!.. Haha mesig, YES men ändå, de va äckligt!

haha jaja, Pusspuss <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: