2013-01-17
22:55:45

Hej jag är efterbliven!...
Imon har jag sovmorgon till halv 10 som vanligt på fredagar. Ah fast nu är de ju inte så längre, för jag och några till börjar 20 över 8 med extra engelska. Sjukt segt, fast iof börjar jag heldre tidigt och har den lektionen än att få F i engelska. Så får väll tänka så imon när jag ska upp kvart i 6..  :( Tycker faktiskt lite synd om migsjälv om jag ska vara riktigt ärlig.

Slutar halv 4 eller något imon och då så åker jag tåget till A-sås för att jag ska köpa en skinnjacka och en grå mjukis tröja till mig själv för att jag förtjänar det så mycket! :)
Sen ska jag även beställa hem dom kläder jag vill ha imon! Hihi Jätte kul. Dock inte lika kul för plånboken då de kommer gå på runt 1100 för mig och då betalar ändå mamma lite på jackan. Helt okej pris, fast jag är fattig så de är dyrt för mig xD. Så jag kommer inte ha speciellt mycket pengar på HS kan man ju säga, Iof är det inget jag behöver förutom hjälmen, men de löser sig med den! Dock älskar jag ju att shoppa och gå runt med en herrans massa påar när man är där, Men de blir inte så detta året :( Haha
 
Ahja, ska i alla fall beställa hem 2 jätte fina blusar, en skjorta, ett linne, och så ska jag gå och köpa mig en grå mjukis och en jacka imon! :D Glad tjey!
 
 
 
Men nu ska jag sova, Nattnatti <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: