2013-01-10
19:10:04

Blev inget med springandet
1. De var väldigt kallt
2. De va halt och snööade
3. Kom hem sent så de hade börjat mörkna
4. Zlatan är dålig så jag satte mig med hnm ett bra tag när jag kom hem! :(

Så får bli en vilodag idag så får jag kanske springa imon beroende på. Blir Zlatan värre ska han in till Veterinären och då vill jag ju följa med min beppo såklart!!
Men blir han bättre så vi inte behöver åka in så drar jag antingen ut och springer eller går.

Sitter just nu och käker lite grönsaker och dipp! Gottiigottii.
Ska kolla på en film nu så vi hörs senare. Har ett inlägg om Spö användning som jag funderar på att publicera, men har inte bestämt mig än.. ;)


Bli frisk min älskade vovve <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: