2013-02-21
22:39:14

Träningen
Träningen gick väldigt bra. Hon var som jag trodde, Helt över spidad i början och bockade och hade sig ett tag. Men hon lugnade ner sig efter att vi börjat köra igång.
Tyckte att det var en lärorik träning och jag kände att jag hittade mera knappar och jag känner att flyt i de hela även om det går lite långsamt. Jag som tyckt att 90 cm är högt innan tycker nu med Solei att 1m är inte så farligt att hoppa. Jag hoppade en liten bana (Filmen under) där hindrerna ligger på 90cm-1m Fast när jag kollar på filmen känns det inte så för det ser ut att gå så lätt och hindrerna känns så små.. Haha Knepigt! ;)
I alla fall så tyckte jag om att träna för Anna, Riktigt duktig. Så hoppas på att kunna gör det igen om 2 veckor!

Nöjd och glad. Solei skööte sig och jag kände flytet! 

Nu ska jag sova och drömma om min fina ponny. Hoppas inte jag drömmer om samma jag drömde om i natt för de var de värsta.. Handlade inte om hästarna men det var fett läskigt. Vaknade av att jag spratlade och så skrek jag typ halvhögt "Hjälp"... Haha Inte kul alls!!
Men i natt ska Solei va i mina drömmar.. Haha eller hoppas de i alla fall ♥
 
Love mah poniie!!


Måste bara skänka en tanke till Fina Natalie
Du är grym och du kommer klara detta galant, Lovar! ♥
 
 
GOD NATT!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: