2013-02-02
22:36:30

Träna är kul och bra!
När man väl kommit ut. Idag kände jag när jag cyklade hem från stallet att jag bara ville ut och springa och då blev det så oxå. Tog med Zlatan och sprang ca 40 minuter. Jag har ju verkligen igen bra konditon men sprang nästan hela tiden och dom sista 10 minutrarna sprang jag på ren vilja. Skulle egentligen aldrig orkat med dom. Jag skulle typ lagt mig ner och dö om det var för et ett halvår sedan! haha!
Kom hem och gjorde ca 40 situps och sen Duschade jag en varm duck och efter det kände jag mig så otroligt nöjd! Skönt! 
Så imorgon ska jag oxå försöka att hinna med en springrunda när jag kommer hem från stallet. Det är verkligen underbart att bara springa på med bra och peppande musik i öronen! :) Ska blir mera utan det!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: