2013-02-14
22:11:56

Tävlings sugen!
Är så sjukt tävlings sugen! Att bara få gå upp riktigt tidigt och dra på sig dom vita ridbyxorna, Knoppa och göra hästen så himla fin! Åhhh läntar som bara den.
Det är "Bara" 2 månader kvar till gota cupen och innan dess så har jag tänkt att komma iväg på någon tävling eller CR för att känna på det. Och jag hoppas det blir någon CR så snart som möjligt så man kan hoppa lite lägre och ändå få hoppa efter som att jag inte har så mycket hopp möjligheter nu tyvärr!!


Men i alla fall så kommer jag att starta våren såhär och köra på Gota och några med tävlingar innan sommaren. Kommer även att försöka få in någon dressyr tävling såklart!! Sen så kommer det att bli ett Lerumsmästerskap på gråbo som är både dressyr och hoppning vilket jag ska försöka vara med på! 
OCH om allt går bra och solei och jag känner oss riktigt trygga med varandra så kommer jag att ha som mål att försöka åka på Varbergshoppet i sommar! MEN detta är OM vi känner oss redo och att vi känner oss verkligen som ett TEAM. Jag vet inte om jag iså fall kommer att Debutera LB där eller om jag kommer att göra det innan. Men det är ju oxå beroende på grej!

Men jag kommer att ha denna planen fram tills i sommar:
1-2 tävlingar innan Gota. LD-LC
Gota Cupen LD+5
Hoppa lite olika och även starta någon dressyr tävling fram till sommaren.
Lerumsmästerskapet som kommer att ligga där det inte är så mycket andra tävlingar vilket är bra!
Och sen Varbergshoppet OM (och jag säger verkligen OM.) allt fungerar bra och ägaren tycker att det är okej och tror att det skulle fungera så har jag det som ett STOR mål så att säga!!

Har lixom inte tävlat seeeen.. Div 2 sista omg och då gick det ju KAOS. Så är riktigt taggad på att komma igång nu! Men nu hoppas jag fört och främs att snön (helvetet) ska försvinna och bli + grader så att man kan hoppa i PD'n. Och som sagt, Verkligen komma igång och hitta knapparna i hoppningen!
 
1m som ingenting lixom!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: