2013-02-14
22:35:00

Stalleeet, Träning Och godnatt
Cyklade upp ganska tidigt som sagt. Fotade massor (Bilderna kommer imon eller något) och gosade massor med lilla pluttan! Red i alla fall bort till Sommar hagen där jag nu fått till en jätte fin volt så red ett tag på den först innan vi busade. Men fick nog igenom det jag ville igår och hon släppte nog sjukt bra utan att jag riktigt märkte det eller så var hon på riktigt bra humör idag för, Asså WOW!! Helt J*VLA magisk var hon. Gick dom en klocka och var hur mjuk och fin som helst och gjord allt jag bad om, Underbart!!
Efter att hon vart så himlans fin i 15-20 min typ så blev det några race rätt över hagen. Haha så fort har hon aldrig srpungit tror jag. Och jääsus va hon bocka, Så det var bara att hålla i sig. Asså skrattar lika mycket varje gång för hon har verkligen öronen spikade framåt och så är hon så glad när hon får springa för glatta livet. 

Det är en liten uppförsbacke där jag galopperar upp, (plant där jag har volten) Så jag skrittar alltid på långa tyglar tillbaks, Men hon är så söt för när jag kortar upp tyglarna när man komit ner där voten är så vänder hon och står och studdsar och verkligen vill iväg, och när jag lägger på skänkeln pyyyytte lite så PAAANG.. haha sååååå gulli <3

Imon så ska jag upp ganska tidigt oxå för på kvällen kommer bääästa LISA som jag inte vart med på AS länge, Fett kul! Men i alla fall så tror jag att det blir styrka och kondition imon. Känns som att det är en bra grej att köra och det behövs även om det redan känns som om den redan blivit lite bättre! :) Antlingen det eller så rider jag ut en ganska lång sväng, Kanske barbacka? Vågar jag de tro..

_________________________________________________________________________________________

Imon kommer som sagt Lisa på eftermiddagen/kvällen vilket ska bli sjukt kul.
Stallet blir som sagt gjort ganska tidigt för jag måste hem och städa mitt rum som är i ganska stort behov av det. Hinner ju inte springa imon, men var faktiskt duktig och gjorde det idag även om det var segt att komma ut. Men fett nöjd över mig själv att jag gjord de. Men gör som sagt inte det imon. Får göra det på Lördag och söndag i stället! :))

Nu ska jag sätta på en film, YEH STANDARD, O Käka ett äpple!
Sen så blir det att SOVAAAA <3
 
PuSS PUSS
Mycket text och rörigt det blev nu då, Hoppas ni orkar läsa allt detta ovärda.. xD haha
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: