2013-02-19
22:15:38

Natti
sitter och spelar 4 pic 1 word. Dock har jag total fastnat så ska lägga mig nu fast först ska jag läsa lite om Ätstörningar och anteckna lite för jag och Jennifer jobbar med det i skolan och känner verkligen att jag vill komma igång ordentligt och inte hamna lite efter så jag måste jobba som ett j*vla as i slutet som jag brukar få göra för att jag inte kommer igång (Har lixom lite svårt med de änna). Så läsa lite sånt först.....!

Glömde helt av att det var Maria och Mindy BBF idag... Inte okej. Men ska se lite på Datan nu tänkte jag men om jag inte orkar gör jag det imon. men blir nog idag ändå. Eller ah, Jag får se hur det bilr helt enkelt!!
Måste bara gå och borsta tänderna och slå en drill så att säga.. Haha EUUH.. :(

Men i alla fall så hörs vi i morgondagen! 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: