2013-02-05
20:56:05

Koppetiikoppettttiiiii!
Skolan gick väll okej snabbt och det är tur att vi har Naturkunskap sista letionen för läraren är så bra och tiden går så fort, Så det är brao! Dock var detta sista gången vi slutar så häst sent nu. Så de är ännu skönare!!

Men i alla fall bytte om och åt lite på skolan innan vi tog bussen till Gråbo.
Jag, Jennifer och Jenny fick en stoot häst som hetter Santos! Så en fick titta, en fick logera och en fick sitta på. Så byttes vi av. Dock så blev jag yr av att stå i mitten så jag fick stå blevid och kolla när jag inte red. Hahaha :(( Men kan typ inte göra något som snurrar utan att bli yr! Kasst..
Men i alla fall, red ca 10 min. Kort men de behövdes lixom inte mer för att förstå vad de var som man måste träna mer på med sitsen. Och jag måååste träna på att komma ner mer i sadeln för när jag gjorde de blev de så bra. Så jag ska försöka rida utan sigbylar så mycket som möjligt nu!! Sjukt jobbigt men de kommer blir mycket bättre så de är bara att görat! :)
Haha känndes så annorlunda att sitta på santos än solei kan man säga. Galopperna var heeeelt annorlunda! 
 


Känns så mycket bättre att sitta på en storhäst efter som att jag är så lång känner mig lite lång för ponny. Men tråkigt att tävla storhäst! Ne ponny är bäst.. Får kapa benen lite!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: