2013-02-23
23:24:37

Älskade Dator... LEV
Min mus platta på Datorn har lixom gått och dött nu.. Allvarligt. Den började lagga i morse och då så dubbel touchade jag den med 2 fingrar och då bah,, Byebye!! Men allt annat fungerar så jag fick ju sätta i en mus nu då och den är vit och blinkar i massa olika färger och den ska jag behöva ha med till skolan på måndag och behöva använda.. Åhh Pinsamt.. :( Den funker ju knappt heller.. Får klicka flera gånger för att den ska reagera..
Får gå ner till Data gubbarna på måndag så får dom försöka laga den. Jag som är så teknisk vågar inte göra något med datan.. 

I alla fall.. Sitter här som en död åsna, är hur trött som helst. Men jag vill se på en film, Kommer garanterat att somna till den. Men men!

Kunde rida min lilla Pownie idag. Haha hon hatade nog mig för shit va stel och jobbig hon var i början. Hon ville verkligen döda mig kändes det som. Så efter ett tag när hon inte sluta så fick det vara bra. Då sa jag verkligen till henne och då blev hon ännu agrare men jobbade ändå på fast inte på så bra humör. Så då tog jag en galopp på en äng och efter det kändes det som att hon hade glömt att hon var arg och hon jobbade hur bra som helst! Så Knäääpp!! Hahaha!

Man bah.. TJAO :((
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: