2013-12-29
00:32:00

Wooopsiii
Här hade jag inte vart så aktiv såg jag... haha!!

Men jag har ju vart med Lisa, Hon kom ju hit i torsdags och sov här till Fredag. Så åkte vi till henne och red och hade sjukt kul och så sov jag hos henne och så skulle vi rida vid 10 för mamma skulle komma halv 2 för att vi skulle åka iväg.. Men vi vaknade inte för klockan och jag vaknade tio över 1.... -.-' FML typ.. Så jag hann inte rida för mamma kom ju då så det var bara till att åka hem och snabbt duscha och fixa iordning mig för att åka iväg och träffa släckten!... :/

Nu ska jah i alla fall sova.. Måste fan börja vända tillbaks dygnet. Klockan är lixom halv ett nu och jag är inte ens trött... Tycker inte ens om att lägga mig sent och vakna sent. Hela dagarna försvinner ju då! 
Imon ska jag i alla fall lägga upp bilderna på grejerna jag köpte när jag och mamma var i Borås! :)
Men God natt och sov gott! :)
 
 
riiktigt gryym bild <3
använde dom idag... seriööööst va gooa <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: