2013-12-06
21:57:40

Wohoooo jag vann
en liten twist.... haha, mamma vann oxå en liten twist och pappa en påse bilar, så ingen tur denna gången :/
Inte var gasten öppen heller så det var en stor besvikelse, men vi åkte radiobilarna en gång och så åkte vi jukebox (kan ej stava de men ni fattar) vilket var hyper kul, haha i jukeboxen skrattar jag så jag grät och jag höll på att dö lite halvt haha ;)
men det var kul och mysigt och ganska kallt ändå hade jag strumpbyxor under byxorna, 3 fleecetröjor en underställs tröja och jacka, väntar, raggsockar och ändå var de kallt haha men jag överlevde!
nu ska jag sova och skita i vem som vinner idol men jag hoppas på Kevin för Elin går längre som tvåa!! ;)




Kommentar:

Jättefin blogg!

2013-12-07 @ 16:07:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: