2013-12-11
22:09:22

Vart hemma hela dagen...
....och jag börjar med att plugga nu... Haha och då undrar jag ungefär hur jag tänkte där?
I alla fall är det bätte att jag gör det nu än att inte göra det alls.. Börjar ett imon så jag har go sovmorgon så de är ju inte så att jag måste lägga mig nu för att orka upp. Nono! Jag hinner göra en uppgift i alla fall. så det får bli Svenska novellanalys, det roligaste jag kunde komma på...
NAAAJ, Men för att munta upp det så sätter jag på lite julmusik och drömmer mig bort i mina uppgifter.. Guuh! :(

Imon börjar jag som sagt ett och slutar halv 5 -.-' Den är lixom bara jobbig och efter som att sista lekonen är matte och den är i 1 timme och 50 min och jag fattar typ ingenting så är det inte speciellt kul nååågonstans.. Men det är bara att bita ihop och gört. De är lixom bara denna veckan ut och nästa vecka kvar innan de är jul lov så sista växeln är ilaggd. All in nu de sista. 2 prov, 2 inlämningsupgifter och en redovisning sista veckan (det kallar jag planering hos lärarna och att "man ska inte ha för mycket på samma vecka") och sen klagar dom på att elevers betygs sjunker. Kostigt, ska jag hinna plugga röven av mig och komma ihåg aaaallt detta? Tvek på den!

Men nu ska jag inte sitta här och klaga, utan sätta igång så att jag blir klar innan morgondagen ;)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: