2013-12-18
22:13:06

Skit i alla.
Nej inte riktigt. Men skit i alla som är negativa och inte bryr sig.
Jag känner verkligen så, Jag har verkligen tänkt igenom och tänkt på vad som är bäst. Så just nu så skiter jag fullständigt i allt negativt alla säger, jag försöker istället vända et till något possitiv. Som tillexempel. Nej vi har haft en lektion och nästa inställd och sedan är det bra en lektion kvar. Dem flesta börjar fundera på om det är värt eller om man ska dra hem och skita i sista. NEJ jag tar inte frånvaron, ta tillvara på tiden och plugga känner jag, sen skiter jag i vad alla andra gör. Jag gör det jag känner för och jag okar inte med allt negativt för det var det ända man fick höra i i ettan. Nu är det bara bort med dom personerna och hålla kvar dom som ger possitiv energi och jag kan lova det ger bättre resultat i allt!!!!
Jag har verkligen kännt att den negativa energin sätter sig så fort på mig och jag blir lika negativ och jag vill inte vara sån. Jag är glad och sprallig (Okej jag kan vara negativ och sur ibland men jag klagar inte på allt och tar ut de över alla andra) och vill sätta mål och nå dom och nu är jag påväg åt rätt håll känner jag!!

Ska jag vara ärlig så skiter jag fullkomligen i dessa personer. Jag pratar knappt med dom längre för jag känner inte att dom tillför något i mitt liv. Så det är lixom bara Hejdå med er :)


 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: