2013-12-26
15:36:42

Shoppat upp 2250 kr
Hahahahah... Så nu var det typ inga pengar kvar och dom som är kvar ska sparas till sommaren och HS. som tur är så behöver jag inte köpa något på HS iår. Typ om jag hittar någott snyggt så koper jag de. men kommer inte shoppa loss som jag gjort alla anda år.. HAHA!! ;)

I alla fall så shoppade jag endel! 
Hittade mina älskade låga svarta Ugg's. SÅÅÅ lycklig <3
Köpte även 2 linnen - en tunika - smink - 2 halsband - ett armband - 2 sånna man drar öven huvudkuddarna - köpte även en Elfsborgs tjöja.. Haha en gammal SM 2012.. men de va på rea så den åkte med. HAHA ;D

Kommer komma bild på sakerna men nu måste jag damsuga för vid typ 5 kommer Lisa och då ska det vara reeent.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: