2013-12-18
22:29:28

Plus o Minus
+ Skönt med lov på fredag känner att det kommer ganska lägligt. Behöver lite uppladdning för nästa termin nu.

- Alla som tror sig vara så mycket bättre än alla andra jag får flipper innombords när jag sitter och lyssna men försöker till mesta dels stänga av och bara skita i det

+ Jag vågar stå för vad jag tycker och tänker och är inte den som först står och säger att jag tex inte gillar personen i fråga men sedan när denne kommer så går jag fram och prtara massor eller är allmänt trevlig, NEJNEJ, är det någon jag inte gillar så pratar jag inte mer med den personen äv vad jen veeerkligen veeerkligen måste!

- Att det inte är någon snö Hur sugit är inte det lixom!

+ Det är nytt år om typ mindre än 2 veckor, Jag fyller 18år maj 2014, jag får tatuera miig äntligen! Inte jäätte långt kvar!

- Jag är konstant förkyld, när jag väl blir frisk så är jag frisk några veckor och sedan kommer det igen.. Vad är det för fel på mig?

+ Tar studenten om 1,5år o fy fan va gööööött

- Tar studenten om 1,5år o fy fan vilken ångest jag haaar

+ Att jag får Rida Malvijaa Taaaack Norberg <3

- HATAR all reklan som kommit på YT
va e de för skit, och ja jag var tvungen att skriva denna punkt för att det skulle blir lika många + som - haha 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: