2013-12-19
10:00:00

Malvija <3
Malvija är ett Sto på 11 år (tror jag de va... hehe)
Det är Lisas ena storasyster som äger henne, men hon jobbar mycket, har kille och ganska många flera hästar så hon hinner inte riktigt med så då får jag rida Malvija och sådär! Hur kul som helst tycker jag!
Hon är väldigt pigg och glad och hoppar super duper. Men hon är inte lätt så jag är glad att det är vinter nu så att jag kän lära känna henne ordentligt och hitta dom rätta knapparna! :)

Hon är väääldigt väääldigt sööt <3
 
 
Så fiin <3
 
 

Kommentarer:

Ett lettisk förstår jag. Kul! Hoppas det går bra med henne och att ni trivs tillsammans :d OM hon e lett så är hon född 2003 ;)

Svar: Ja det är hon, då är hon ju 11 om typ 2 veckor hehe ;)Jag trivs jätte bra med henne, verkligen min typ av häst! :)
Jennifer Ekberg

2013-12-19 @ 17:27:54
#2: Johanna

Va roligt. Ja här har du henne... http://www.lwhorse.lv/Horses/Card.aspx?id=2655

Det finns en sida på Fb som heter Lettiska halvblodets vänsida om du är intresserad också. Där finns Bibi som kan mycket om hingstar och stam :) Du kan ju hälsa ägaren det, alltid roligt med mer folk :D
https://www.facebook.com/groups/242172352317/

2013-12-20 @ 08:36:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: