2013-12-25
15:13:27

Klockan är redan 3
Vaknade kvart i 1 idag och jag kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist, jag är lixom inte den personen som sover länge utan längst till typ 10 haha!

Julafton igår var bra, nöjd och glad för mina julklappar fick de jag ville ha och massor med pengar, så imon ska jag och mamma åka till Borås och kolla lite affärer och leta efter ugg's som jag ska köpa. Ska även kolla efter lite kläder och sådär!
Resten av pengarna ska sparas till horseshow och till sommaren!
(det kommer bilder på julklapparna sedan! :))
imon kväll kommer kanske Lisa hit! Det var galet längesedan vi va med varandra och dampade loss som vi brukar göra! Haha ;P

men nu ska jag fota grejerna och kolla lite film, chilla, chilla och chilla lite till för de är de jag gör dagen efter julafton haha ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: