2013-12-08
22:36:26

Hajsan
Jag känner att jag är ganska korkad, samtidigt som jag är duktitg. 
Jag behöver inte gå på Ridprofilen imon på morgonen för att vi har en 3 timmars lång håltimma efter den. Men jag tänker gå på den ändå. Skippa en typ hyyper lång sovmorgon för att kunna plugga i 3 timmar efter den lektionen.. Underbart, fast kanske inte så speciellt. Men dunktigt av mig att ändå åka dit och ta håltimman och plugga på och göra klart alla som ska göras klart så slipper jag tänka mera på det! :) Historia, Svenska, Samhällskunskap, och träna lite på en redovisning, + 2 prov. De ska jag försöka hinna med på 3 timmar.. Hahahahah! ;)

Jag har blivit galet förkyld igen och jag pallar verkligen inte det för det suger! Just nu är jag as täppt i näsan, hostar och har ont i halsen. Men jag får stå ut, På tisdag är vi troligtvis lediga så då få jag vila upp mig litegranna känner jag! 
Idag var jag och red med Lisa. Vi red ut men det var så sjukt halt och snön blev kramsnö typ så de bev styltor och dom halkade omkring även om vi hade broddar. Men men vi fick en liten sväng i snöstormen innan vi var tvungna och vända pga av små shettisar! HAHA...
Nu är ju snön typ bara slask efter som att det regnade på den så ju kan ju hela skiten försvinna istället känner jag. Inte mysigt för fem öre när det är så som det är nu. Halt och slaskigt.. Nä fyy!

Jaja, Nu ska jag sova så ni får ha det galet bra så hörs vi, HADEGÖTT PUSSHAJ :)))

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: