2013-12-30
00:59:38

God natt
Beställde hem ett par Baggy jeans förut idag. Har kollat på dem väldigt länge men inte direkt haft 600 kr till de och inte kännt att det vart ett måste med ett par byxor till. Men nu när jag var inne och tittade fanns dom på REA för 300 kr så då gick jag till min snälla mamma och så fick jag dom.. Hihi Glaaad :D
Hoppas att dom sitter bra nu när dom kommer oxå för dom är ju såå snöööggaa!! 
 

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket för att sova. Imon blir det storstädning i mitt rum och i hallen uppe för på nyår kommer några bekanta som ska vara här och fira och sedan sova över så det blir ju kuuul! Men då måste allt stääädaas så fint såå.. haha och de är ju så himlans kul att städa så jag vet inte rikitgt vad jag ska ta vägen. Vääldigt tur att jag städade mitt rum för några dagar sedan så de är inte speciellt mycket som behövs göas ;)
Men XOXO ha de gött pusshaaj! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: