2013-12-29
20:55:08

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tävlat Varbergshoppet (iof gick de ju inte så bra men de e ju en annan sak.. HAHA)

 


Hur har ditt 2013 varit?
De har väl vart okej. Finns dock mycket som kunde gjort de bättre!

 


Blev du kär i år?
Ja, I Solei och Malvija… Hahah lite gay!

 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
30 Maj. Jag fick reda på att jag fått godkänt på Engelska nationella provet. Hajens nya ägare hade hittat min blogg och skrev till mig. Lättnaden går inte att beskriva. 10 månade med undran fram och tillbaks. Äntligen vista jag vart hon var och att hon hade det bra!

 

 

Vad är din största framgång 2013?
Klarade Engelskan och siste dressyr tävlingen med Solei där jag fick äntligen fick svar för allt kämpande som jag ägnat mig åt i 8 månader!

 

 

Bästa köpet?
Ugg, Johnny Bulls, Anna scapati schabraket.

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj…? Vet ärligt inte. Men tror nog ärligt att det är kläder och skor!

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Hajens nya ägare hittat mig blogg. Lipade av lycka i skolan… Haha

 

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?
Avicii, wake me up – MissDecibell – Själen av en vän – Svalkar vinden (HAHA GOA LÅÅTAR)

 

 

Vem har du umgåtts med mest?
Hästen, datan, plugget…..

 

 

Har du haft ett förhållande under 2013?
Zlatan och jag har vart gifta sedan 2012 J)

 

 

Vart reste du under 2013?
Öland om de räknas. Vi reste ju dit! Haha ;)

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Att vara frisk… Har nog vart förkyld mer äb hälften av detta året.
Min drömkropp, efter som att jag vart förkyld heeela tiden kan jag ju inte träna!

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Lisa var här, och vi bakade och hade de allmänt myys <3

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja det finns endel grejer!

 

Vem saknade du?
Hajen <3

 

 

De bästa nya människorna du träffade?
De bästa är dem som ger mina gamla ponnisar de bästa dom kan få!!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Skit i vad alla andra tycker, va en positiv människa!
Och. Va inte rädd för att misslyckas i ridningen. Ibland måste an misslyckas för att lyckas. Men de är ju där de kommer också skiter jag vad andra tycker kanske de inte är lika hemskt att misslyckas.. ;)

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: