2013-12-18
06:38:24

18 december
Bara 6 dagar kvar till julafton!! Hur kul lixom? Dock inte lika kul att de regnar och är allmänt dåligt väder, vart är snön? Lovar att den kommer efter jul och nyår och ligger kvar till april typ och då är de ej okej!

Tanken va att jag skulle ridigt idag men båda bilarna var upptagna så jag får rida imon istället, och rider nog även på Lördag för denna veckan kan jag inte på söndag för vi ska till farmor och fira lite jul med henne osså :)

Nu ska jag byta om och sätta upp håret osv, så vi hörs när vi hörs! Haha ;)


kul att bag knappt vågade somna igår kväll för att jag var rädd att drömma om de som jag drömde om i förgårsnatt! Men jag överlevde och hoppas inte jag behöver drömma om det någon mer gång!!! haha mes <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: