2013-08-25
21:50:42

Imorron är det måndag igen...
.. och vecka 2 i skolan börjar. Ja vad ska jag sga om det? haha -det blir väll kul!

Solei ska ridas lite bättre denna veckan, har låtit henne vila endel för att jag inte har haft ngon motivation, men nu måste jag rida för på söndag är det dressyr tävling så nu har jag något att sträva mot! Iof har jag väll haft det innan oxå, det fungerar ju inte att bara rida en vecka innan tävling såklart. jag har ju ridit men inte så ätte mycket men nu får jag ta tag i det! :)
Idag kände jag faktiskt att det var riktigt kul att rida, och det var längesedan jag kände det. Även om det inte gick kanon bara så kändes det bra. Jag fick ut det jag ville och hon lysnade bra, Hon kunde lyssnat lite bätte, men det var ändå okej! Imon blir det troligen ett dressyrpass i pd'n och träna lite program! :)

Om typ en kvart så ska jag faktiskt hoppa i kojs, helt nystädat rum, det har vart galet smutsigt och rörigt efter som att jag har rensat och grejat så det har vart ett bombnedslag men nu är det rent igen. Så nyduschad, nybäddad säng och rent rum, Så mysigt att lägga sig i det! Så puss heeeej bloggen <3
 
 
Fina Solei <3
 
Fina Maggie <3
skanar henne lite faktiskt, hehe speciell liten dam dedäär!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: