2013-08-19
22:57:54

Hejsaaaan
Ska jag vara ärlig är jag helt slut. Är lixom inte van vid att klockan ringer halv 6 och sen är det fullt ör till sent på kvällen när man sjunker ner i soffan framför TV'n... Vaknade lixom typ tidigast 8-9 på lobet och då låg jag och drog mig och sen käkade man frulle låångsamt, kollade tv osv.. Haha Palla chill liv lixom... 

Nemen startade dagen i skolan i typ en timma o en kvart, fick vårat schema och efter som att jag är klar med 2 kurser som vissa av dom andra förtfarande har så består mitt schema av långa raster och sluttider på typ halv4-4-halv5... Underbart!... ^.^
Efter att vi vart i skolan så åkte Jag, Jenny, Jennifer, och Emma till gymmet och biffade oss lite. Men asså shit, jag är verkligen så galet klen Haha sjukaste jag vart med om, Jenny typ gjorde allt as lätt på en viss vikt och jag orkade inte ens de.. Ahja, får ta tag i de och bli lite mer biff!!
Jag och Jenny drog sedan in till Alingsås och gick runt där och kollade lite, och så skulle jag fixa en till nyyckel. Så nu har jag entligen en.. Ehee! :D

Sen åket jag heeeeeeem, Och red lilla Solei, ja, jag red ut och det gick väll bra!
 
Haha tror oxå vi var rätt söta när vi gick i 7:an!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: