2013-08-26
22:20:55

Allt e bra typ!
ligger i min säng nu, är typ dödstrött men dagen i skolan har vart bra förutom att det ramlade ner en vit plåt grej från taket och träffade mig rätt i huvudet så fick lite huvudvärk men det gick över efter ett tag haha!! Annars har det vart bra och det rullade på fint och vi fick sluta tidigare så de vart ju gott!!
Åkte hem och sedan så red jag, Johanna och Lovisa ner till pdn och red dressyr, och jag kan säga att det var så varmt och jag verkligen slet och satt ner hela tiden när jag brukar vanligtvis få ont i sittbenen, men nu fick jag skav HAHAH så nu har jag ett skavsår på rumpan för er som vill veta!! haha!!!!
Men Solei gick bra, kunde dock önskat lite mer power men det var galet varmt och så, så det var absolut godkännt!! :) Red igenom programmet några gånger och tränade lite halter och sådär, så de så!!

nu ligger jag i sängen och mobilbloggar, jag har precis gjort lite läxa som blev klar dock fatta jag inte två frågor, men det löser sig senare!! ;)
nu ska jag sova, god natt, puss och kram!! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: