2013-04-07
14:33:25

Hejsan
ska strax upp till stallet, vet dock inte riktigt om jag ska springa upp och gå med Solei och springa hem, eller om jag ska gå upp och skritta Solei barbacka och sen gå hem.... Har inte riktgt bestämt mig. Hade vart fett gött att springa då det var några dagarsedan jag gjorde det. Har Mest PW det senaste. Men vill ju ändå pussa, krama, o gosa med Solei och det kan man ju göra vilket som även om man går med henne eller sitter på henne! Hmm..
Ahja i alla fall så ska hon inte gå så långt idag, bara skritta en bit mest för att röra på sig! Ska även pussa på henne och ge henne en massa godis!

PussHaj
 
 

Kommentar:

Hej!
Nu är det sista chansen att tävla om ett Amigo Mio fleecetäcke! Anmäl dig om du inte redan är med vettja!
http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

2013-04-08 @ 09:50:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: