2013-04-17
21:39:49

God natt
Solei var inte på humör idag, och hon kickade en del och jag kunde inte rida och var besviken på passet! Kunde inte heller konditionsträna för att det var dressyr träning och då tänkte jag att jag oxå rider dressyr, men solei lyssnade inte alls framåt idag och då MÅSTE jag säga till henne på skarpen för hon ska lyssna för minsta lilla egentligen! Kan ju bli farligt att rida mot hinder annars! Men i alla fall fick jag säga till henne och efter som att hon redan va på lite dåligt humör blev hon ju inte gladare till en början i alla fall! Men då kommer det en person jag inte känner och säger till mig hur jag ska rida min häst och hur jag ska göra och blabla, allt som jag vet redan inte funkar, så jag försöker förklara det men personen lyssnar inte på mig och kommer bara på mera skit och börjar hacka och greja!! Gah va arg och ledsen jag blev! Jag är inte helt dum i huvudet, jag vet oxå va dåligt och bra är. Och tror personen att jag var nöjd med detta så vet jag inte riktigt asså!

ahja nu ska jag lägga mig och sova! Och nej jag överreagerar inte, jag hatar när folk som inte känner mig eller hästen lägger sig i!

# pusshej! #




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: