2012-09-09
20:04:43

Träningen
Gick jätte bra och lilla A skötte sig galant! 
Vi hoppade mycket på linjer där vi även gjorde lite kortningar och längningar vilket A va jätte bra på hon gick lika bra på 8 som på 6!
Hoppade en bana som jag hoppade på 80-90 vilket kändes huur bra som helst sista gången, Hon verkligen hoppade igenom sig och kom bra på alla hinder. Hon har en tendens till att krypa nära inpå, så måste försöka få henne att hoppa av lite tidigare så att de inte blir så hackigt!
Linn tyckte att jag red mjukt vilket alltid är kul att höra! 
Linn var verkligen jätte rolig att träna för, duktig och man förstod verkligen. Så ja, Får jag chansen att rida för henne igen så kommer jag lätt göra de!! :))

Håller på med filmer och bilder så de kommer snart :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: