2012-09-18
21:27:56

stressa stressa stressa!!
Imon då så slutar vi 4 men jag måste hinna med 5 över tåget så jag ska be att få gå 5 min tidigare!
Jag kommer hem 5 över halv 5 och ska då med en gång dra på mig väskan med ridkläderna i och cykla som en skollad råtta till sommarhagen, Fång A och sedan gå upp till stallet, Detta tar samanlagt 15-20 min då blir alltså klockan ca 5 i 5. Av med täcke borsta fläta man och panlugg(JA de är ett måste) på med sadel, benskydd och ett täcke över de. Jag ska byta om och ta alla grejerna och gå ner till kärrbogata för där kommer Jenny och hennes mamma och plockar upp mig ca 20 över 5...

Förstår ni hur stressad jag kommer vara? Jag har alltså 1 timma och 20 min på mig från att jag slutar i Lerum! Men vill man så går allt! ;D

Gick ju upp till stallet och packade ner
*Hjälm
*Väst
*Handskar
*Träns (2 styckna ett med hacket och ett med de 3,delade så får vi se vilket jag tar, men lutar mot hacket)
*Sporrar
*Spö

Ah tror de va de, så de ligger nu i en IKEA kasse redo att lyftas från marken när vi ska vandra ner mot vägen!!
Igår klarade jag allt på 35-40 min så förhoppningsvis är jag lika snabb imon! Haha
 
Största "rädslan" är att hon inte ska komma in... Springa iväg och cp:a.. Men förhoppningsvis är de inga problem, har en burk med pellets :)
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: