2012-09-13
22:11:56

Skrattanfall
I skolan så jobbar vi med ett projekt hur unga är och var. Så vi läser och skriver läser ännumera och skriver lite till, så häller man på så med ett 1cm tjockt häfte.. Ja de är inte jätte kul men inte heller jätte tråkigt! Men efter att ha haft tråkigt och hade rast till sista lektionen så så börjar Jennifer Ö och jag as garva åt en rolig sak, vi skratta så vi grät, sen börja alla andra natalie,jenny,emma,emelie och as garva. Så efter ett tag så skrattade alla så vi grät vi satt hukade och skratta åt ingenting typ, Vi skrattade huuur länge som helst..
Jag brukar skratta mycket, skrattar alltid så jag gråter men såhär mycket har jag ALDRIG skrattat i hela mitt liv!!
 
Fy fan va roligt de va! Sen när vi skulle börja så kunde vi typ inte sluta skratta HAHA
 
Goaste brudarna asså! Man är alltid glá med dom! ;)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: