2012-09-24
22:27:44

SATAN
Jag skulle ju vara snabb när jag kom hem från stallet för att hinna ducha... Men jag glömde de.... EUUH..Skit. Får sova äcklig och duscha imon på morgonen.. Hmm (KUL INFO)
Jaja. Imon börjar jag 09.35 MED IDROTT OCH ORIENTERING (och efter som att jag är så dålig så ska jag gå med läraren... Peppnade).. -.-'' Sen har vli typ 3 lektioner till. När jag kommer hem så rejsar jag upp till stallet och rider ponniie. Blir att back och kondiions träna då jag känner att vi behöver ut i skogen och busa efter de skitdåliga passet idag! Så Ja kombinera styrka och kondition med att ha kul! (Y)

På onsdag har jag studie dag men vi kommer att ha ridprofilen ändå. Jag kommer dock få ha ridskolehäst då jag inte kan komma dit med lilla A! Vet inte än vilken ridskolehäst jag ska ha än, men blir nog tyvärr inte Bossebus då jag ridit hnm 2 gånger nu (Eller ja 3 men en gång va de inte ridprofilen utan vi va där för att provapå ridinriktiningen). Men jaaa, Hoppas jag får någon kul i alla fall! :D
Får rida Stasia innan, troligen blir de dressyr på Simmenäs. Men har inte bestämt mig än.. Får se hur jag gör på den fronten!


Nu får jag ta och gå och lägga mig. Ska försöka tänka ut något långt bra inlägg jag kan skriva. Vill skriva något lång och bra men har inga idéer nu? :oo Någon som har något förslag?
 De kommer troligtvis en till filmfrån hoppningen igår! 
Men får se :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: