2012-09-26
22:46:26

Ridprofilen.
Red en stooor fux som heter Epos. Valde hnm då han såg riktigt trevlig ut!

Och ja de var han, Riktigt fin när man gjorde rätt. Men OJ va skumpig han var att sitta ner på ibörjan, Vänjde mig dock väldigt snabbt men kan ju lova att jag har träningsvärk i magen imon!

Vi jobbade mycket innanför spåret och på volterna mycket lösgörande i alla gångarter. Var tvungen att vara på hnm hela tiden då han var lite lat och ville inte jobba under sig riktigt med när jag väl var på hnm med skänklarna och inte grejade med handen(Vilket jag inte gör ofta, Har en stilla hand!! men när de hände så rykte han upp huvudet och släppte baken)
Men jag MÅSTE jobba med ytter skänkeln jag tappar ofta den och formar lite för mycket. så måste stöta upp på yttersidan och verkligen jobba på där på Stasia och Ja, alla häste jag rider!!

Har inte så mycket mer att skriva. Men jag är riktigt nöjd och Epos var super kul att rida! :)

(Kanske kommer en liten film sen :))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: