2012-09-11
21:03:43

Ridpasset varade i 5 min!
cyklade upp till stallet, då var de uppehåll och fint väder. Kommer upp till stallet och ska börja göra iordning och de börjar regna, men efter en stund så lugnar de ner sig så jag börjar rida, Men när jag kommer ner i backen så börjar de ösa ner! Jag fortsätter en bit men de blir bara ännu värre se efter 2 min såg vi ut som vi badat i sjön och precis kommit upp.. Så jag vände om och red hem igen.. För de är ju bara EUUH att rida i de och de blir inget bra av de, Sen tyckte inte A om de heller, för hon gick med huver helt snett.. Så nä hon fick typ vila idag. Så vilar hon imon med så kör vi hårt på torsdag o framåt sen ;)

efter 5 min i regnet var jag ganska kall sen, så släppte ut henne i hagen och cyklade hem och tog en VARM dusch, Underbart! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: