2012-09-21
22:34:30

RegnTräns
Fick fixa ett "oj de regnar träns" idag så jag tycker att de är bättre att ha ett träns som man inte bryr sig om så mycket och så använder man de när de regnar! Speciellt jag som är så kass på att putsa och speciellt när vi inte har något vatten i sadelkammaren osv. 
Så de är väldigt bra att ha! Dock så hade jag ett vanligt bett där på idag. Men efter som att jag tillmestadels skrittade på långa tyglar så nöp inte bettet mera. Så de skadar inte att rida på de ibland tills vi fått ett med fasta ringar! Men ska rida på hacket så mycket de går och verkligen tänka på de Pia sa. 

Japp japp. Men är ni som mig: Dålig på att putsa och inte vill grisa ner era fina träns, ha ett regn träns (Antar att de är ganska många som redan har de. men till er som inte har de då ;) Haha)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: