2012-09-18
21:36:05

Orientering i mitt hjärta...
orienterade ju som sagt idag.. Eller ja de var ju ingen riktig orientering.
Vi fick kartor där vi skulle ut i ett av lerums bostadsoråden,  på kartan var de hus som var inringade så vi skulle gå runt och kolla va dom hade för nummer osv, Ah de va la okej kul. Bättre än att va i skogen! De värsta är att vi ska ut i skogen imon och springa, Dock tror jag hon sa att man fick vara 2 och 2 vilket jag tackar för! 
Jag förstår faktiskt inte riktigt varför man ska orientera..?
Jo visst de är bra att kunna läsa karta men de kan man gö på annat sätt man behöver ju inte ge sig ut i skogen och leka skogsmulle mellan alla träd och stenar. Se ut som får som springer runt och letar efter gömda orange/vita skyltar.. Pfft..
Jaja, A barn ska jag va.. så de är bara klaga lite och sen göraT ;P



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: