2012-09-10
22:21:43

Ni får ursäkta.
Vissa dagar kommer de bli lite dålig bloggning pga av skola, häst osv. Men jag ska så klart försöka så gott jag kan! Idag blev de gock en sån dag när jag inte hinner blogga så mycket Har läst lite läxor, skrivit lite på en engelsk sak som jag heldre ville skriva hemma då jag koncentrerar mig bättre och jag fick välja så då valde jag hemma. Och de blev faktisk braa! Nöjd över mig själv måste jag säga! ;) Haha nu kommer säkert läran tycka de är katastrof bara för de.. xD Nejdå!

A gick bra idag red ut men ändå dressyr så dressyrade ute i naturen, skrittade mest efter som att jag tränade igår! Så imon blir de styrka i backarna vid Elljusspåret. Och på onsdag vilar hon! :)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: