2012-09-13
21:14:08

lista
Du heter: Jennifer Ekberg
Smeknamn: Har typ inga smeknamn.
Beroende av: Musik
Hur imponerar man på dig? Stå för de man säger!

Brukar du skratta för dig själv? OM JAG GÖR, Jag skrattar hela tiden typ :D
Var bor du? Ingared
Trivs du där? Helt okej, Liten tråkig håla måste jag säga!
Vad saknar du: Hajen <3
Är du blyg?: Mot nya folk, JA. Mot dom jag känner, Knappast ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara här? Både ja och nej lixom!

Är du nöjd med ditt liv: LOVE LIFE <3
Är du bortskämd: Lite kanske, Jag har ju ändå häst och de kostar ju endel. Men inte att jag får allt jag pekar på och om jag inte får de skriker jag eller blir skit syr direkt!
Vad är det värsta du vet?: Döden antar jag, Och folk som inte står för de dom säger!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad är det finaste du fått?: Zlatan, min system kamera mm
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen när jag är ledsen för då vill jag va för mig själv! Men ibland när jag arg så kan jag ringa Jenny, Lisa eller någon ;)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa alla kläder och skor jag vill ha för fleeera tusen. Sen vet jag inte? En bra storhäst kanske?
Är du musikalisk?: HAHAHA NEEEJ. men jag älskar att sjunga, dock är jag inget vidare bra på de tyvärr :(
Har du någon gång gråtit dej till sömns: MÅNGA gånger! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: