2012-09-04
21:31:01

Legends Anastasia
Detta är en maxad C-ponny som jag ska rida till försäljning!
Hon är 11 år och Conemara

Hon har ett väldans kumör och de är lite likt Hajen fast åt de mer sega hållet! Hon hoppar grymt men ska som sag hoppa oxå! Haha
Jag VET att jag är förstor för c-ponny så de vill jag inte ha komentarer över sedan, Utan jag vet de mycket mycket väl. Men De behövs lite längre ben för att få fram och så. 
Just nu kommer vi bara att ligga på LD LC då de är bättre att komma runt banorna och sedan när man får flyt på de gå upp och hoppa LB! :)

Mer än såhär kan jag nog inte berätta? 
Joo, Hon ägs utav gooa Belinda Henriksson <3

Men nu vet jag inte så mycket mer då jag inte suttit på henne. Men jag antar att ni kommer hänga med mig i samma fart som gag gör då jag kommer att dela med mig de mesta på bloggen! :)
 

Kommentar:
#1: Mikaela

Åh va kul med en ny häst Jennifer!
Följer absolut bloggen :)

2012-09-05 @ 22:11:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: