2012-09-30
21:05:21

Jag älskar dig
Mag måste erkänna att de känns konstig att skriva att jag tycker om Anastasia, Att jag älskar henne osv.. Efter Hajen trodde jag inte att jag skulle kunna göra de och jag ville inte göra de för att de skulle kännas svikande..
Men nu när jag fick anastasia fick jag en ny Hajen ungefär, fast i en ny färg. 
Hajen kommer alltid finnas kvar i den varmaste platsen i mitt hjärta! Men jag tycker om Anastasia så mycket oxå!!
Vilket är jätte bra att jag gör!!! Men Hajen är ändå så sjukt bra men jag tror och hoppas att hon har de jätte bra nu, och är älskad av en ny tjej. 


Haha låter säkert YBER löjligt men de känns faktiskt konstigt vilket de inte boda göra egentligen!! KAn ju näste lova att Hajen glömt mig efter hennes flytter... ://


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: