2012-09-04
21:24:42

Hemma!!
Anastasia hade tappat en sko. Eller slitit av sig en sko och ganska mycket hov så de var ganska trasigt. Men vi ringde hovslagaren som kommer imon och han skor även om alla tror jag mamma sa, så vet vi att dom är skodda samtidigt och så behöver vi inte göra de på ett tag och så hoppas vi att de inte blir några mer tappskor!!!

Va uppe i stallet med henne i några timmar och bara gosa, borsta, fläta provade och passade in ett träns som hon blev super snygg i!! 
I början va hon väldigt stissig och så och viste inte vart hon va. Men de blev så mycket bättre efter ett tag och hon slappnade av Och stod och sov när jag pysslade med henne!! :) Så nu står hon inne i boxen med nytt spån och ett gossigt fleece täcke sdå stallet är ett stall som inte går att stänga eller vad man ska säga så kan de ju bli lite kyligt på natten så då fick hon på sig ett mysigt täcke att sova i <3

Imon så kommer jag nog bara träffa henne på morgonen när jag och mamma åker upp för att ge morgon maten innan skolan. Sen ska hon skos osv men då är jag i skolan, och sen så är de ridprofilen på källen så då hinner jag inte, så imon så kollar vi henne på morgonen! :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: