2012-09-21
19:33:34

Hej Hej
Hemma och fett kall efter en ridtur i detta undrebara regn...
Red ut barbacka då jag inte vill förstöra sadeln. Så ja, la på ett schabrak och en sån resårgjord, Och satte på ett ländtäcke! Haha kanon lösning!
Men skrittade ut då och kände att hon var väldigt pigg.. Så när jag kommer till en grusväg så ska jag trava och galoppera och då börjar hon studsa och bocka. Med regnbyxor och ett blött schabrak så gled jag åt sidan och då hoppa hon till igen så jag åkte av och landa vid henne framhovar så hon råkade sparka till mig. Dock gjorde de inte så ont men de va lite obehagligt!

Hoppade sedan upp och travade en bit i lugn och sansat. Sen så skrittade vi hem! :)

Ja.. Knäpp ponny <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: