2012-09-17
21:27:54

God natt!
Nu säger jag god natt kära bloggläsare!! :)
ska kolla lite film och försöka sova, Imon har vi 1timma sovmorgon, och vi börjar med idrott där vi ska orientera vilket jag HATAR... De är de värsta jag vet och jag vill inte ens veta av ordet.. Usch. 
1. Springa..  jag har jordens sämsta kondition.
2. Skog, Jag hatar skogar, Speciellt när jag inte vet vart jag är men då har jag ju kartan-
3. Kartan som jag inte kan läsa och som bara är jobbit att hålla i.
4. Kontrollerna, som inte sitter där dom ska och är gjömda över allt!...
5. VARFÖR SKA MAN LETA EFTER ONÖRDIGA SAKER UTE I SKOGEN FÖR??? ÅÅÅÅH

NU indrar ni hur jag kunde få MVG på orienterings "provet" i 9:an?.. Ja, jo för att jag lyckades med lite hjälp hitta alla utom en kontroll..
Jag antar att jag kan om jag vill och inte blir för *ÅÅH VA TRÅKIGT*

 Ja ja jag ska visa idrotts läran att jag kaaan. Även om hon typ hatar mig för att jag inte har så bra kondition och inte orkade springa när vi var ute och sprang... 

HOPPAS BARA GUD GER OSS FINT VÄDER!!!
_____________________________________________________________________________________
Slutar 15.15 så då blir de hem, ut med Zlatan och sedan så upp till stasia som får en liten skritt tur imon om de är fint väder då han kan behöva stränga lite på sig efter träningen idag! Ska även fixa iordning allt inför onsdag då de kommer bli fett stressigt. Men Mer om de imon!
 Nu - Dax för film time ;D


GOD NATT <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: