2012-09-04
11:00:00

Ett av mina problem..
Jag har jätte svår med att säga saker jag är bra på i min ridning! Men sedan tycker jag även att jag är inte extra bra på något. De finns ALLTID saker att förbättra och ändra!! Jag kan lixom säga att jag jag är bra på att ha nertrampade härlar till mestadels. Dom kan åka upp ibland och då är de inte bra längre. Och sitsen varierar Osv. 
Sen så tycker jag att de är lättare att komma på saker jag är dålig på då de finns så mycket man kan förbättra! Jag vill ju även bli bättre hela tiden! Så att säga: Åh detta är jag så bra på. Ah då kanske man slutar att tänka på de och då kommer svackan på just den grejen, så jag tycker de är bättre att vara självkritisk!

Vi fick ett Papper igår på ridprofilen där vi skulle skriva i något vi var extra bra på.. Och en sak jag är extra nöjd med hos mig själv mentalt.. Hmm, Jag blev inte klar då jag inte kom på något. Så jag fick ta hem den och skulle skriva klart den till idag eller Onsdag.. Men Asså jag kommer inte på något.. INGENTING! Jag Antar att jag får fundera vidare på detta!..
 
 





 I varje bild finns de så mycket att ändra. Inget är perfekt och de vill jag inte att de ska va heller. Jag kan lätt bjuda på en bild när de går katastrof utan att känna OMG VA FEL..
De går så för alla ibland och de är så de är!


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: