2012-09-06
22:23:41

Dax att sova
Nu är de dax att sova. Imon börjar vi halv 10 men åker hemmifrån 5 i halv 9!! Vi ska redovisa ett projekt som vi jobbat med i 1,5 vecka. Sen har vi lunch sedan idrott och efter de sluutar vi. 

Trött som satan så de känns välbehövlingt med helg. Men vill ändå inte ha helg, Veckorna går sjukt snabbt då skolan e kuul! :P (Haha undra hur känge de kommer dröja innan jag säger att de suger med skola?xD )

 
Imon ska jag troligtvis rida dressyr i Ingareds Pd'n, hoppas på att de inte regnar! 
sen i helgen blir de ingen tävling. Men jag ska träna istället på simmenäs för en jätte duktig person som jag är helt exalterad över att jag ska få träna för.. Heheh Men mer om de någon annan dag! :D
 
GOD NATT <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: